Golden okul kantinine giriyor
Akman Holding, Golden markası ile çocuklara sağlıklı meyvelerden vitamin ve enerji alarak, “obezite” endişesi taşımadan, susuzluklarını en lezzetli biçimde giderebilecekleri yeni ürünler sunuyor. Türkiye’de beslenme bilincinin yaygınlaşmasıyla meyve suyu tüketimi hızla artarken, Golden’in, 200 ml.’lik yeni meyveli içecekleri, meyve suyu tüketiminde yüzde 28 ile en önemli paya sahip çocuklara, gazlı ve aromalı içeceklerin satışının Milli Eğitim Bakanlığı ’nca yasaklandığı okul kantinleri de dahil, birçok noktada ulaşacak. Golden’in yeni ürünü dar gelirli öğrencilere ulaştırmak için de sorumluluk çalışmaları yürütecek.
Golden, Portakal, Vişne, Şeftali ve Kayısılı olmak üzere 4 farklı çeşitten oluşan 200 ml.’lik yeni meyveli içeceğini, bir reklam kampanyası ve medya lansmanı ile Türkiye’ye sundu. Ersu ve Golden markalarıyla meyve suyu sektörünün en büyük yerli üreticilerinden olan Akman Holding, yüzde 100 meyve suyu ve nektar çeşitlerinden sonra, bu yeni ürün ile ilk kez “meyveli içecek” pazarına girdi.
Haber kaynağı: http://www.radikal.com.tr/ekonomi/golden_okul_kantinine_giriyor-1158499